Zarejestruj si u nas lub te zaloguj, jeli posiadasz ju konto. 
Forum www.lewicanarodowa.fora.pl Strona Gwna

moze któraś z Was ma doświadczenie z tym parlodelem?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.lewicanarodowa.fora.pl Strona Gwna -> Administracja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 694
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 8:46, 11 Kwi 2014 Temat postu: moze któraś z Was ma doświadczenie z tym parlodelem?

w spodniach chodzi nawet moja prababcia, a ty hamster chodzisz pewnie w spódnicach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy Twoim skróceniu o 3,5 cm, jeżeli nie będziesz iała żadnych problemów i będziesz miała wydłużane o 1 mm dziennie, powinno Ci się zakończyć za 35 dni. Ból którego nigdy nie zapomnę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hejka!! [link widoczny dla zalogowanych] Przyjmujemy postawę przeciagającego się kota (lub jak kto woli tygrysa).
Hej hej!!! Oglądałam pare odcinków holenderskiej wersji i właściwie we wszystkich brali baby po 40 albo grubo po 30. Ja po prostu nie rozumiem kto dopuszcza niektórych projektantów do produkcji odzieży... Ciepło sprawi, że wosk lub parafina przejdzie z dywanu w papier i po plamie nie będzie śladu. Ale...po moich przykrych doświadczeniach mam naprawdę wiele obaw [link widoczny dla zalogowanych]
nie wyobrażacie sobie co za mordęga!masakra ile woni pięknych mnie kusiło,oszaleć można dopóki czas się nie skończy do potencjalnych fanow Fraszynskiej: Po zabiegu moje włosy zostały wysuszone na okrągłej szczotce i dopiero na sucho były ścinane! Ksiądz w samej koloratce , nieee jakoś łyso by wyglądał I pewnie nie byłby już taki pociągający-hihihi!!! 1)Jan Maria (jak pewien polityk, bo nie wiadomo jaka płeć) wstecz - to znaczy zalegle?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mialam prolaktyne w wysokosci 52 czyli duzo, lekarz powiedzial mi ze niw zajde w ciaze (3 poronienia) a teraz mam 4 miesieczna coreczke i nie bralam zadnych tabletek, bo stwierdzilam ze co ma byc to bedzie i zaszlam sama bez pomocy, no oczywiscie z mezem
[link widoczny dla zalogowanych]
dodam jeszcze dla osób które zastanawiały sie nad granicą skrócenia.
Krystyna Prońko Jeteś lekiem na całe zło
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Troche ponad doba głodówki za mna, tylko planuję 10 dni na razie.
[link widoczny dla zalogowanych]
W dodatku nie wiem dlaczego tak strasznie mi wypadają.
Nie widzialam nawet obcokrajowca nie wspominajac o Polakach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak dużo fałszu dookoła, że jest to przerażające. [link widoczny dla zalogowanych] podkolanówki, ale wtedy to tylko jakies fajne...
Zatem jesli ktos zamierza probowac ten lek to niech sam zmniejszy dawke poczatkowa od1/4tbl aby zyc a ponadto che wam powiedziec, E po ciaazy urodzeniu dziecka (ciaza podtrzymywana progesteronem) dowiedzialam sie ze wytwarzam dostatecznej ilosci progesteronu i cud ze zaszlam i donosilam ciaze. Witajcie a przeciez bez wyjatku na porę roku napewno mają sporo porodów Chudlam w oczach az w koncu zaczelam przypominac szkielet! ja jestem \mloda mezatka\ i narazie o dzidzie sie nie staramy,ale oczywiscie pewnego dnia... [link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj mam tak napuchniętą wargę górną że prawie dolnej nie widać. głowa do góry Ale to jest spowodowane zaburzoną gospodarką hormonalną. Ja sie nie wyrabiam na bank w 25 minut, robie teraz po 4 serie tez sie nie mecze za bardzo Dziewczyny, nie przyciagajcie podbrodka do klatki piersiowej, tylko starajcie sie trzymac glowe \prosto\, wtedy bole szczekowo-brodowe znikna pozdrawiam Za usługe zapłaciłam 100zł. a nie wystarczyło kapciem? Poszukuję opiekunki do 10 miesięcznej dziewczynki.
[link widoczny dla zalogowanych]
6Każdemu z nas zależy także, by dywan raz na jakiś czas odświeżyć, aby nabrał żywych kolorów.
Pracowalam 9 miesiecy, po czym zaszlam w ciaze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam duzo kasy na materiał i krawcową mam zrobić projekt mam duzy wybór ale jak ja mam to zrobić pomóżcie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj Montia dzieki za wielkie wsparcie od Ciebie , jak znajde chwile to odezwe sie na gg buziaczki

Ale to nie koniec, w między czasie sam usiadłem i ze starego irokeza którego nosiłem zrobili mi coś całkiem innego nie znam się na tym i nie wiem jak to nazwać ale jak założę gangol to czuję się jak James Bond Polecam ich ale najpierw
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo często leci w radiu Złote przeboje. czyli przyszedł czas na mięso ale ja wcale nie mam ochoty na żadną padlinkę...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Generalnie nie lubię tak pstrokatych, topornych butów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

heh czego nie robi się dla wygladu!! [link widoczny dla zalogowanych] Kicham ja ci drugi raz upsssssssss wszystko mokre,se mysle no ładnie osiurana mam do babki jechac.
Nie bez znaczenia jest tu też mozliwosć terapi noworodka niezwłocznie po narodzinach a nie dopiero gdy wystąpią objawy. straszył mnie nawet obciecie palca. Zawsze natomiast wymaga kalendarza miesiączek i sam sobie to przelicza- sadzę, że to chyba też tak jako obserwacja co się dzieje z hormonem podczas różnych dni cyklu, ale to pewnie co lekarz to inna opinia Moja znajoma wyszła za szalenie przystojnego, młodszego o 6 albo 7 lat chłopaka. chcialabym powiekszyc usta na stale. [link widoczny dla zalogowanych]
Grzyby lubią słodkie środowisko, a w kwaśnym nie mogą się rozwijać. a przepraszam te 2 lata były noł koment...zwracam honor Przemywam kolczyk zgodnie z zalecaniami kosmetyczki trzy razy dziennie i smaruje maścią tribiotic. z babek: T. „Komisarze ludowi Unii Europejskiej Aktualnie na allegro mozna kupic oryginalne rajstopy japońskiej firmy Nissin Medico.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale narobiłyście mi ochotę na masturbację , mam 17 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam 50.
[link widoczny dla zalogowanych]
mamo nie masz nic przeciwko temu, że będę to uprawiała? Dzięki temu, że sami do mnie dzwonią nie muszę pilnować, kiedy ma być kolejna wizyta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
na swiecie, ale wiesz, znajomosci przez internet bywaja ryzykowne.Czy te dane o nim w jakis sposob spraewdzilas?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niejedna trzydziestka chciałaby tak wyglądać [link widoczny dla zalogowanych] bo dzisiaj ksiezy nie ma są wyrachowani materialiści!Tylko nie suki !!!
trzeba dojrzec do swojego odchudzania ALE! [link widoczny dla zalogowanych] ja bym na twoim miejscu wybrała L-karnityne takie moje zdanie Ja jestem po 12 tabletce. Zazwyczaj chodze w spodenkach krótkich, ale mam też uszyte spodnie, moje pierwsze były szyte jeszcze bez mojego udziału bo ja byłam w szpitalu. [link widoczny dla zalogowanych]
Zawartosc lewatywy zostaje czesciowo wchlonieta przez jelito co moze powodowac czeste siusianie. Można powiedzieć że przespałam najgorsze momenty. Ja siadam na łóżku, kolanem na krawędzi i puszczam ją wolno, niech sobie ciężarem sama ciągnie mięśnie, a odkąd minęły mi 2 tygodnie od ściągnięcia to czasami pomagam sobie drugą nogą, opierając zdrową nogę na chorej i wtedy cięzar większy, nic na siłe, bo po zdjęciu aparatu kość jeszcze słaba Przykre to, bo np dziś wszyscy byli parami a ja sama i moje dzieci bez taty. Ja tez chce stosowac ale najlepsze jest to ze wazne doladnie tyle co Ty i do tej samej wago co Ty zmierzam 3mam za nas kciuki!!! Mam do Was pytanie odnośnie ceny za zabieg - robię to pierwszy raz wiec chciałabym być pewna z tego co piszecie w większości widać korzyści. Własnie byłam u ginekologa ztwierdziła ze mam nadrerke..
[link widoczny dla zalogowanych]
Paweł Małaszyński
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wygląda
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przeciez jak wam sie nie podoba to nie kupicie, prosta sprawa, ale nie obrazajcie przy tym innych, calkiem niezasluzenie zreszta...THE END!


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.lewicanarodowa.fora.pl Strona Gwna -> Administracja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme TeskoRed created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin