Zarejestruj si u nas lub te zaloguj, jeli posiadasz ju konto. 
Forum www.lewicanarodowa.fora.pl Strona Gwna

Trzymam kciuki i staram sie zyc jak mi polecilas, na ile to

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.lewicanarodowa.fora.pl Strona Gwna -> Administracja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 694
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 18:22, 09 Kwi 2014 Temat postu: Trzymam kciuki i staram sie zyc jak mi polecilas, na ile to

Dziękuję za strone ale poszukałam trochę tych klubów i najbardziej spodobał mi się Binetics, jest ktoś chętny, kto chce się zapisać ze mną?
[link widoczny dla zalogowanych]
JA ZAWSZE MOCZĘ GŁOWĘ CIEPŁĄ WODĄ...ROZCIERAM OLEJ W DŁONI I WMASOWUJĘ WE WŁOSY..
Ja mam podobny cel jak Ty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
żelowe lepsze
Ja po kazdej ciazy chudlam (az za szybko) po prostu karmiac piersia...
wedlug mnie na boczki to chyba lepsza ta, w ktorej nogi tez pracuja, zawsze to wiekszy wysilek wiec wiecej tluszczyku sie spali ;] ale zawsze moge sie mylic ;D
[link widoczny dla zalogowanych]

w sumie to dobry powód.Być seksoholiczką to też zatajona choroba, bo jak uzasadnić, że znalazła sobie innego faceta, skoro wszystko miała na miejscu u męża. [link widoczny dla zalogowanych] I jeszcze jedna sprawa tym razem do drogich Pan.
wogóle go ni czuje ;P i bardziooo mi sie podoba pozdrowionka a lato to prawdziwa udręka niedługo Polska zniknie z map przez takich jak Wy.jak nie wyjazd za granize to głupie imie zagraniczne.ja tam wole polskie imiona. pianka z nivei do kręconych włosów= po umyciu włosów, lekkim podsuszenu reczikiem, nakladam cla garsc pianki i mietosze, gniote trzepie itp;p cała czupryne, czekam z 10 minut i klade si espac, rano sa slicznie skrecone wloski tylko czasem- zalezy na ktorym sie boku śpi- wlosy sa bardziej skręocne niz na drugim;/.. Specjalnie z Krakowa przyjechałam. [link widoczny dla zalogowanych]
POLECAM! Natalia i Kasiula na zdrówko jak wychodziłaś z głodówki? mam wyciągnąć kolczyka i czekać aż zarośnie i zrobić ponownie czy mam tą dziurkę przekłuć jak być powinna ? Poród faktycznie miałaś expresowy...aż pozazdrościć tak tak jogowała się przez całe dnie przez rok i tak medytowała że zapomiała jeść!!!!! Może to moja autosugestia, ale już po pierwszym dniu mój brzuchol wygląda inaczej.
[link widoczny dla zalogowanych]
sacharyna
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sama atmosfera salonu jest tego warta a cała reszta to już sama przyjemność.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Fajnie ,że udało Ci się zmniejszyć ilość tej kawy bo faktycznie zamula wątrobę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Od razu uprzedzam - moje gg jest z regóły nie widoczne......, chociaż czesto mam je odpalone.
[link widoczny dla zalogowanych]
Swietnie splukuje farbe!
[link widoczny dla zalogowanych]
pamietam, ze kiedys piłam zielona herbate codziennie i dlugotrwale i zauwazylam roznice na skorze, a nie cwiczylam w tym czasie specjalnie ani w diecie tez nic nie zmienialam, wiec o te efekty podejrzewam wlasnie ten napoj.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo później nie ma wyjścia- chirurg pozostaje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powinno się tego zakazać [link widoczny dla zalogowanych] Czesc Kochane!
tu znalazłam fajne: to ciekawe.... Ile masz lat? Ja narazie przestane chyba uzywać spirytusu i tylko będe sobie przemywała rumiankiem... chcę zrobić korektę uszu, moja znajoma miała robiona, ale efekt był kiepski, więc wole wybrac się do jakiegoś dobrego lekarza [link widoczny dla zalogowanych]
Po pierwszych zakupach jesteś już mniej więcej zorientowana, co i w jakim rozmiarze Ci pasuje, przy następnych bierzesz dodatkowo pod uwagę opinie o danym modelu, jakie dziewczyny zamieszczają na Lobby czy na Balkonetce i ilość zamawianych rozmiarów maleje, prawdopodobieństwo zamówienia ideału rośnie. po prostu krzywde mi zrobila ,a ja za to jeszcze zapłacilam .Użyła jakiś farb do wlosów ktore zmienily ich strukture, choc to 2 mcer a one mi wcale nie rosna.jestem załamana totalnie. Pozdrowienia dla wszystkich na tym topiku Nie mogłam się załatwić. spacerki, kawka na mieście - jak na początku naszej znajomości i nagle!!! Nie ma upros !!! a jak jest z podatkami od nieruchomosci czy sa wysokie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale udało mi sie wyskoczyć na rolki (zmusiłam moje leniwe-ociężałe cielsko) ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
klasyczny 120zł(ok90-120min)(palce,stopy,dłonie,nogi,ręce, brzuch,pupa,plecy,kark,,kl.piersiowa,twarz,głowa.)
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tu cos robie w ogrodku a on wypada i:

i przez jaki czas tak robisz?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak juz mi zaatakowala klatke piersiowa i piersi jak i na szyi wyskakuja mi powoli. Pozdrawiam wszystkich serdecznie, życze powodzenia, jak najmniej bólu i nerów oraz dużo zdrowia i szczęście, Dobranoc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobra stylistka musi miec pewne doświadczenie i zdolnosci manualne , niektóre dziewczyny myslą ze po kursie w firmie krzak juz wiedzą wszystko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Brrrrrrr
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pfff nie moglam wymyslic nic lepszego ale tego trzeba osobom ktore sie rozstaly i musza zaczynac wszystko od nowa trzeba optymizmu wpisujcie sie, piszcie cokolwiek, aby powilo tu optymizmem.Jak nie ten to inny i jeszcze lepszy Wiosna idzie i trzeba sie znow zakochac chociaz ja na to teraz juz siy nie mam ale yda sie
[link widoczny dla zalogowanych]

uk [link widoczny dla zalogowanych] Piszesz juz takie farmazony skaczac od aktimela, lsd po gorzka czekolade, naginajac, watpliwie zreszta, wszelkie fakty, ze polemizowanie z toba nie ma sensu.
dzieki za informacje, bede musiala pomyslec co i jak Hamster----> a wiec my Polki... Bylem 3 razy u chirurga ktora wyciela mi te paznokcie bez znieczulenia, bolalo troszke i wydawalo sie ze przejdzie ale niestety.. Ograniczony budżet. do dzis odzywiają sie w sposób zblizony do Atkinsa i dobrze im z tym. [link widoczny dla zalogowanych]
Większe koło jest ważne przy stabilności i ciężarze użytkownika, no i ogólnie lepiej się jeździ, płynniej. studio-gusto.com.pl Witam, ja jestem po zabiegu i to już drugim, ale tym razem boli mnie okropnie. Tylko na moment wpadam, by sie opowiedziec, z zyje, u mnie wszystko ok, kurs koncze dokladnie jutro a w niedziele uderzam do domciu!!!!! przecież nie stanie witam.zakładam topik kobiet spełnionych które były na tyle silne że wyjechały do obcego kraju lub tu w Polsce dały sobie rade ,są niezalezne, stanowcze. z grą czy bez gry wstępnej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale najpierw pijemy 1 etap do końca a potem resztę czy mieszamy ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://34797.dynamicboard.de/new.php?thread=28&forum=5&reply=1&replyid=1205808%2b%255bplm=0%255d%2bget%2bhttp:/34797.dynamicboard.de/new.php?thread=28&forum=5&reply=1&replyid=1205808%2b%255b0,22811,1296%255d%2b-%253e%2b%255bn%255d%2bpost%2bhttp:/34797.dynamicboard.de/new.php?thread=28&forum=5&reply=1&replyid=1205808%2b%255b0,0,34952%255d]?? [/url]
Czytałam ze własnie jak sie nagle odstawi to częśto następuje poronienie ale tez wiadomo mi że Bromergonu sie nie stosuje w ciązy bo powoduje uszkodzenia płodu w bardzo wczesnej ciązy.

Dzisiaj był mój pierwszy dzień.Na początku lekki zawrót głowy ,ale chyba nic poza tym.Nic oprócz ogromnego strachu ,że coś mi się stanie.Wieczorem lekkie osłabienie.Nie mialam siły nawet włóczyć się po sklepie.Ale żadnego przyspieszonego bicia serca,żadnej suchości w ustach czy drżenia rąk.Pamiętam jak kiedyś wzięłam mazindol(co prawda było to ze 12 lat temu) to wręcz wbilo mnie w fotel na cały dzień.Nie bylam w stanie się ruszyć przez większość dnia.Potem organizm się przyzwyczaił i po kilku dniach doszedł do calkowitej równowagi.Tutaj nie było takich sensacji.Zjadłam porządne śniadanie ,potem tabletka i już nic .Zadnej ochoty na jedzenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale nie marty się Konspiracja Twój nie jest gejem, trochę optymizmu pracy!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakiś czas temu przeprowadziłam się do Wałbrzycha dla mojego przyszłego męża.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czynność powtarzamy 100 -200 razy przez kilka dni chociaz efekty mogą już być po pierwszym razie.

ma ok. [link widoczny dla zalogowanych] setunia moze ----->setunia wczoraj nie pila
no cóż... Dołączam do starających się mam 30-stkę, jeden cykl próbny za sobą, badania na toxo i cyto negatywne (IgM).Teraz czekam na 2 cykl Jestem szczesliwa,wiele moich kolezanek takze i to nie sa Polki!!! Ja od lat skazana jestem na LOT, podroz wychodzi mnie ponad 300e, a do tego jeszcze dojazd do Mediolanu.. DZIEŃ PIERWSZY: [link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli sprzedaje się w nim tylko to, czego pozbędą się inni ludzie, to jest to bardzo ryzykowne? Moje skórcze się nasilały do momentu gdy położyłam się na łóżko w pozycji leżącej skórcze były jak najbardziej, ale akcja się nie posuwała i nie następowało rozwarcie. Jesli chodzi i wizy pracownicze to zasada jest taka ze najpierw trzeba znalezc pracodawce i wlasciwie to dzieki temu mozesz miec przyznana takowa wize. pl Heeelson - spalenie 1 papierosa to zaburzone mikrokrazenie krwi w tkankach kostnych na ok. nie mogłam sie ruszac ani mówic .......jest to OKROPNE Miałam szpotawe kolana przez które miałam dolegliwości bolowe,nie było wskazań medycZnych do zabiegu pomimo bólu promieniujacego do biodra.
A przecież każda z nas chce rodzić po ludzku i mieć ten komfort psychiczny, że jak coś się będzie działo z dzieckiem to lekarze zrobią cesarkę i nie bedą czekać do końca, bo przecież natura tak wyposażyła kobietę, że powinna rodzić sama.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedni mówią pij mleko....drudzy mówią kategorycznie nie wolno pić mleka.......to co ja mam robić?
Słyszałam że robią ładne koczki...
Kolejnych dwóch szykuje się do zwolnienia, więc Tomeczkowi będzie ciepło.
rusza nowa platforma oferujaca zakupy ze zniżką:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.lewicanarodowa.fora.pl Strona Gwna -> Administracja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme TeskoRed created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin